با سلام
asrock يك برند توليد كننده مادربرد است مثل اسوس و گيگابايت كه معولا مادربردهاي ارزان قيمتي داره

elixir هم برندي از رم هست كه اينجا اين رم معرفي شده فركانسش 1600 است

segate هم يك برند توليد كننده هارد ديسك است مثل مكستور . البته مكساتور رو الان هم سيگيت خريده

و در مورد انلاك . منظور اين است كه اين سي پي يو athlon ii x3 435 يك سي پي يو سه هسته اي از amd است كه يك هسته اش غير فعال شده . در واقع 4 هسته اي بوده و خود شركت يك هسته اش رو بنا به دلايلي غير فعال كرده . حالا با برخي مادربردها و خاصيتي كه در اون مادربردها هست ميشه اين هسته غير فعال رو دوباره فعال كرد و يك سي پي يو 4 هسته اي داشت
موفق باشيد
دستت درد نکنه عزیز.
راستش یکی از دوستام اینم بهم معرفی کرد.
لطفا یه نیگاه بندازین و نظرتونو بدین.

cpu : AMD PHENOM II 925 x4
M.B:Biostar A770E3
RAM:SuperTalent 2Gb 1333 CL8
VGA:ATI RADEON 4850
HDD:Seagate 500Gb (7200.12)
Power:Memonex Silent EX L.N 540W

بین پلتفرمی که شما معرفی کردین و این یکی یه مقایسه جزئی هم داشته باشین بد نیست.
ممنون از بابت راهنماییتون